22 urteko esperientziarekin, Adam Tininteko zuzendari komertziala da, Tinopolis Media Group-eko agentzia digitala. Galesen, Erresuma Batuan, Tinintek bideoak, jokoak, ikaskuntza elektronikoak eta argitalpen-edukiak ekoizten ditu, eta web-soluzioen, aplikazioen eta ikaskuntza-plataformen bidez ematen ditu. Adamek funtsezko harremanak administratzen ditu Tininteko bezeroen zorro globalarekin, Warner Bro ‘s Discovery, S4C, TG4, BBC, Gales/Erresuma Batua, Eskozia eta Thailandiako gobernuekin, NBErekin eta Jaguar Land Rover, Honeywell eta H & M marka korporatiboekin barne. Adamen lan nagusia erabiltzaile-esperientzien eta interfazeen berrikuntza da, teknologiak eta edukia konbinatuz, ikus-entzuleei ahalik eta inpaktu handiena emateko, eta ROI bezeroari.
Egoitza Galesen izateak esan nahi du Tininten ekoizpenaren % 70 elebiduna/eleanitza dela. Adamek eta bere taldeak “hizkuntzen baliokidetasuna” emateko grina dute, liderra baita industrian, eta hizkuntza gutxituen ikaskuntza eta ekoizpen eleanitza babesten ditu.