Adam Edwards

22 urteko esperientziarekin, Adam Tininteko zuzendari komertziala da, Tinopolis Media Group-eko agentzia digitala. Galesen, Erresuma Batuan, Tinintek bideoak, jokoak, ikaskuntza elektronikoak eta argitalpen-edukiak ekoizten ditu, eta web-soluzioen, aplikazioen eta ikaskuntza-plataformen bidez ematen ditu. Adamek funtsezko harremanak administratzen ditu Tininteko bezeroen zorro globalarekin, Warner Bro ‘s Discovery, S4C, TG4, BBC, Gales/Erresuma Batua, Eskozia eta Thailandiako gobernuekin, NBErekin eta Jaguar Land Rover, Honeywell eta H & M marka korporatiboekin barne. Adamen lan nagusia erabiltzaile-esperientzien eta interfazeen berrikuntza da, teknologiak eta edukia konbinatuz, ikus-entzuleei ahalik eta inpaktu handiena emateko, eta ROI bezeroari.

Egoitza Galesen izateak esan nahi du Tininten ekoizpenaren % 70 elebiduna/eleanitza dela. Adamek eta bere taldeak “hizkuntzen baliokidetasuna” emateko grina dute, liderra baita industrian, eta hizkuntza gutxituen ikaskuntza eta ekoizpen eleanitza babesten ditu.

Gaiak

2024/11/27
·
12:00 – 12:30

Hizkuntza gutxituen digitalizazioaren garrantzia ikus-entzunezkoan

Aurreko panelean bezala, ikus-entzunekoan garatzea ere, hizkuntz ezberdinetan bizi ahal izateko ezinbestekoa da. Telebista, zinema, audioliburuak, podacastak… Hizkuntza gutxituetan garatu beharra dago, honek dakartzan onura ekonomiko eta sozialekin.

2024/11/27 - 10:30 – 11:30

Entretenimendu-industriaren digitalizazioa (bideo-jokoak, etab.) hizkuntza gutxituetan

Hizkuntza gutxituak benetan bizirik egon daitezen alor guztietan garatu beharra dute, baita haur, nerabe zein helduen entretenimenduan ere. Panel honetan aztertuko dugu entretenimendu digitalean hizkuntza ezberdinen garapena.